Assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Tuesday 4 September 2012

hati yang unik

assalamualaikum dan selamat pagi... 


semua orang punya hati.. ada yang baik hati.. ada yang makan hati.. ada yang iri hati.. ada yang busuk hati.. pendek kata kalau sebut pasal hati ni ..memang ianya unik sekali..

aku punya hati yang ..entah.. rasanya sukar diterjemahkan dengan lisan maupun perkataan.. cuma ..ringkasnya .. aku punya hati yang suka sangat tolong orang.. tak kiralah siapa.. 

tapi kadang kala disalah erti.. macam macam boleh jadi.. 
dan kalau aku tolong orang aku tolong sepenuh hati.. 

masalahnya....

kebanyakan orang yang aku tolong....
mau aku selesaikan dari A sampai Z.. orang tu pun kadangkala lepas tangan aje.. aku cuma tolong.. kadang kala berjaya ..sekali sekala terkenchol jugak.. 


so next time kalau minta tolong dengan aku.. sekurang kurangnya korang susul la jugak.. aku pun banyak kerja.. 

No comments:

Post a Comment